Zagraj już teraz Koniec sortie za: 12 minut daily reset za: 12 minu Handlarz pojawi się za: 4 dni 21 godzin i 30 minut Nowy patch za 3 dni i 12 godzin Dzień na poe za: trwa

Devstream #131 Przegląd

Trochę minęło od ostatniego Devstreama, ale za to mamy wiele do opowiedzenia w tym system Kuva Lich, rework Vaubana oraz Ember i więcej. Bez zbędnego marudzenia, zaczynajmy przegląd.
Autor: Padoru Opublikowano: 10/6/19 9:40:00 AM Korekta: Smoke
Devstream #131 Przegląd

Empireum

Nie mamy jeszcze oficjalnej daty premiery, ale dodatek Empireum będzie wprowadzany w trzech etapach:

warframepolska.pl

System Kuva Lich

Mówiono o tym od dawna na wielu Devstreamach. Możecie to kojarzyć pod nazwą Kingpin system. Część graczy może znać ten system z gier Shadow of Mordor/War.

Jest to system, w którym generowany jest specjalny przeciwnik korzystający z umiejętności Warframe. Każdy Lich posiada swoją unikalną broń z własnymi bonusami. Lich może mieć specjalne cechy dodające wyjątkowe momenty do rozgrywki. Co ciekawe “Boi się dzieci” jest ulubioną cechą Steve’a.

Kuva Lich mają wpływ na Układ Słoneczny. Misje na których znajdują się ich ludzie będą zaznaczone na mapie - zlikwiduj ich aby zredukować wpływy.

Jeżeli wytropisz i pokonasz swoich Nemezis, możesz zabrać ich broń dla własnego użytku. Te bronie nie będą oferować Mastery, lecz są lepszymi wersjami podstawowych broni. Pokonanie Lichy nie jest proste, lecz ich śmierć jest powiązana z nowymi dobiciami pokazanymi podczas TennoConu:

https://gfycat.com/academicneatakitainu

Zamiast ich zabijać, możesz również przeciągnąć ich na swoją stronę. Jest szansa, że przyjdą ze wsparciem gdy będziesz tego najbardziej potrzebował.

Jeżeli Kuva Lich zostanie stworzony i nie przypadnie ci do gustu, będziesz mógł oddać go do Klanu, aby któryś z twoich towarzyszy mógł się nim zająć.

Październikowa Aktualizacja

Grendel wtoczy się do gry już w październiku dla graczy PC. Ta aktualizacja będzie również zawierać:

  • Syandana Grendela i nowy wielki miecz - Messeter.
  • Exilus slot dla broni głównych i bocznych. Oznacza to, że będziesz mógł wzmocnić swoje bronie dodatkowymi modami. Bronie białe nie dostaną slotów Exilus, aż do wprowadzenia Melee 3.0.
  • Możliwość dokupienia trzech dodatkowych slotów konfiguracji modów i wyglądu. Oznacza to, że teraz możesz mieć 6 różnych buildów na swoim Hydroidzie.
  • Rework Vaubana i Ember, więcej szczegółów poniżej i w tym linku: https://forums.warframe.com/topic/1132197-vauban-ember-dev-workshop/

Vauban Rework 

Umiejętność pasywna: Bez zmian.

Pierwsza umiejętność - Tesla Drones: Vauban rzuca drona podążającego za nim i prylapiającego się do pobliskich przeciwników rażąc ich prądem. Przytrzymaj aby rzucić kilka dronów jednocześnie.

Druga umiejętność - Minelayer: Wszystkie poprzednie miny zostają zastąpione nowymi.

  • Sticky Ripline: przyciąga do siebie kilku przeciwników, gdziekolwiek się przyklei.
  • Nail Granade: strzela do okoła w miejscu rzucenia (Zupełnie jak Azima).
  • Boost Pad: platforma, która wyrzuca graczy w wybranym kierunku.
  • Damage Amp: przykleja się do Vaubana lub pobliskich sojuszników wzmacniając obrażenia.

Oto tylko dwa pierwsze z przedstawionych granatów, ponieważ reszta nie wymaga wyjaśnień:

Trzecia Umiejętność - Orbital Strike: Vauban rzuca boję, która przywołuje… dokładnie… PROMIEŃ GWIAZDY ŚMIERCI… Scott mówi że obrażenia będą skalowane wraz z poziomami przeciwników.

Czwarta umiejętność - Bastille: Bastylia i Wir łączą się w jedno. Po rzuceniu zostaje ustawiona Bastylia działająca jak wcześniej, która po przytrzymaniu zapada się w wir. Sojusznicy w zasięgu Bastylii dostają buffy, a przeciwnicy tracą pancerz.

Ember Rework

Umiejętność Pasywna - Spicy: Ember zyskuje dodatkową siłę umiejętności, zależnie od ilości podpalonych przeciwników w pobliżu. Liczby jeszcze są testowane.

Pierwsza umiejętność - Fireball: Niewiele zmian. Naprawione zostały animacje, dzięki czemu łatwiej będzie spamować umiejętnością.

Druga umiejętność - Immolation: Po uruchomieniu Ember nakłada na siebie płomienny pancerz. Jej poziom samospalenia jest wyznaczany przez specjalny wskaźnik; Im więcej ciepła, tym większa odporność na obrażenia i silniejsze stają się inne umiejętności Ember.

Pierwsza i czwarta umiejętność ładują wskaźnik, a trzecia wykorzystuje go. Należy uważnie tym zarządzać, ponieważ jeśli wskaźnik zostanie wypełniony, Ember przegrzeje się i uwolni falę ognia, wyczerpując całą energię.

Trzecia umiejętność - Fire Blast: Umiejętność nie wykorzystuje już czasu trwania, a zamiast tego jest zasięgową umiejętnością skupiającą się na CC i zdzieraniu pancerza. Odrzuca przeciwników topiąc ich pancerz.

Czwarta umiejętność - Inferno: Po użyciu, wszyscy przeciwnicy przeciwnicy w zasięgu zostają zbombardowani płonącymi kometami i dostają podpalenie. Biegając w panice, przeciwnicy mogą rozprzestrzenić ogień na innych.

Ognisty Status

Razem z Ember, zostaną wprowadzone zmiany do ognia tak, aby razem z innymi statusami zwiększał swoje obrażenia z czasem. Dodatkowo ogień będzie dosłownie topił pancerz wrogów, nie licząc już istniejących obrażeń i efektu paniki.

Kavat Wampir

Nowy gatunek spotykany na Równinach Eidolon tylko w nocy. Będzie on częścią systemu konserwacji, ale będziesz mógł również zdobyć własnego wampira.

Titania Deluxe i zmiany

Prace nad skórką trwają i wkrótce zawita do gry wraz z pożądanymi zmianami:

  • Upłynnienie animacji umiejętności.
  • Za każdy aktywny efekt Hołdu pojawia się dodatkowy brzytwomotyl.
  • Brzytwomotyle mogą teraz zbierać wzmocnienia Hołdu.
  • Hołd Cierni teraz zmniejsza i odbija obrażenia.

Pozostałe nowości i zmiany

  • Zbilża się event Halloween wraz z nową, nietoperzową efemerą do zdobycia:
  • Prace nad Melee 3.0 trwają. Postawy są przerabiane tak aby je uprościć, szykują się duże zmiany przewodzenia, zmiany w liczniku combo i więcej.
  • Cross-save jest rozpatrywany przez zespół, nie Cross-play.

Może zerkniesz?


Najnowsze poradniki