Regulamin grupy
§ 1 Ogólne
  • 1. Regulamin akceptujesz dołączając do grupy.

  • 2.1 Przedstawione zasady mają nakreślić i uściślić normę zachowań jakie mają panować na grupie.

  • 2.2 Regulamin dotyczy członków grupy, a nie Administracji.

  • 2.3 Administracja ma pilnować Regulaminu, czyli egzekwować nieprawidłowe zachowania i być przykładem stosowania się do jego postanowień.

  • 2.4 Administracja ma prawo do zmiany panujących zasad.

  • 2.5 Regulamin nie dotyczy Administracji, gdyż to ona go ustala, jednakże nie wyklucza to zasady odpowiedzialności za swoje czyny. Jeżeli będziemy nie w porządku to stracimy Was - członków, a nie o to chodzi.

  • 2.6 Moderacja natomiast musi podporządkować się regulaminowi, chyba, że postanowiono inaczej.

  • 2.7 Wszelakie pretensje co do działań Moderacji prosimy zgłaszać do Administracji.

  • 2.8 W przypadku pretensji do Administracji proszę dokładnie opisać problem i nakreślić pomysł na jego rozwiązanie.

  • 3. Zabrania się podejmowania akcji niezgodnych z oficjalnym EULA gry.

  • 4. Większość postów ma być związana z Warframe.

  • 5.1 Administracja jest otwarta na propozycje zmian w Regulaminie.

  • 5.2 Propozycje zmian proszę zgłaszać bezpośrednio do któregoś z Administratorów.

  • 6. W celu możliwości reklamowania streamów, kanałów na youtube należy zgłosić się do Administracji.

  • 7. W celu zgłoszenia się do Redakcji należy zgłosić się do Administracji.

  • 8. W razie problemów technicznych z działaniem podstron należy zgłaszać sie na adres Administracji

§ 2 Zachowanie
  • Szanuj drugą osobę, a przynajmniej pamiętaj o kulturze wypowiedzi.

  • Szanuj zdanie drugiej osoby, każdy ma prawo do swojego podejścia do danego tematu.

  • Jeżeli masz zamiar trollować, obrażać innych lub rozkręcać dramy itd., wyjdź z grupy.

  • Zezwala się na pisanie postów zachęcających do dyskusji, pytań, ofert wymiany, poradników, ogłoszeń oraz rekrutujących do klanu, czy wspólnej gry.

  • Pamiętaj, by większość postów była związana z Warframe.

  • Można zapraszać do innych grup/stron jedynie za zgodą administracji.

  • Tworzyć ankiety może wyłącznie Administracja. (Jeżeli chcesz zrobić ankietę lepiej po prostu zadaj konkretne pytanie w swoim poście.)

  • Jeśli masz powód, by zrobić ankietę spytaj pierw administracje o zgodę.

§ 3 Zabrania się
  • 1. Zabrania się łamania postanowień regulaminu grupy oraz EULA gry

  • 2.1 Niedozwolone jest zbyt częste postowanie rzeczy niepowiązanych z Warframe.

  • 2.2 Dotyczy to zarówno przypadków, gdy posty tego typu są tworzone pod sobą przez różnych użytkowników, jak i wielokrotne ich tworzenie przez jedną osobę.

  • 3. Zabronione jest nie korzystanie z tagów, bądź niewłaściwe ich wykorzystywanie.

  • 5. Pisanie komentarzy niezwiązanych bezpośrednio z tematem.

  • 6. Wszelakie propagowanie pornografii, nazizmu i inne działania niezgodne z netykietom są surowo zabronione.

  • 7. Zabrania się reklamowania (w tym linkowania w jakiejkolwiek postaci) nieoficjalnych, bądź niezatwierdzonych przez administracje youtuberów, streamerów, stron, grup, komunikatorów.

  • 8. Zakazane jest tworzenie ankiet bez zgody Administracji.

  • 9. Notoryczne pisanie niezgodne z ortografią i zasadami języka polskiego będzie równoznaczne z usuwaniem wypowiedzi.

  • 10. Zabrania się podszywania pod członka Administracji.

  • 11. Zakaz wyciągania prywatnych spraw/sporów na forum publiczne.

  • 12.1 Niedozwolony jest również spam.

  • 12.2 Za spam uważane jest zarówno ciągłe tworzenie postów w małych odstępach czasu, jak i notoryczne rozbijanie swojej wypowiedzi na kilka komentarzy po sobą.

  • 13. Zbyt częste podbijanie postów rekrutacyjnych dyskwalifikuje dany klan z rekrutacji na grupie.

  • 14. Wyłudzanie przedmiotów jest równoznaczne z prośbą o bana.

  • 15. Zabrania się także tworzenia postów handlowych ze zdjęciami w złym układzie. (Patrz §4).

  • 16. Konsekwencje wobec łamiących Regulamin grupy będą wyciągane indywidualnie po analizie każdego przypadku.

§ 4 Konsekwencje
  • 1. Zabrania się łamania postanowień regulaminu grupy oraz EULA gry.

  • 2.1 Niedozwolone jest zbyt częste postowanie rzeczy niepowiązanych z Warframe.

  • 2.2 Dotyczy to zarówno przypadków, gdy posty tego typu są tworzone pod sobą przez różnych użytkowników, jak i wielokrotne ich tworzenie przez jedną osobę.

  • 3. Zabronione jest nie korzystanie z tagów, bądź niewłaściwe ich wykorzystywanie.

  • 4. Szczególny zakaz obrażania się i psucia atmosfery na grupie.

  • 5. Pisanie komentarzy niezwiązanych bezpośrednio z tematem.

  • 6. Wszelakie propagowanie pornografii, nazizmu i inne działania niezgodne z netykietom są surowo zabronione.

  • 7. Zabrania się reklamowania (w tym linkowania w jakiejkolwiek postaci) nieoficjalnych, bądź niezatwierdzonych przez administracje youtuberów, streamerów, stron, grup, komunikatorów.

  • 8. Zakazane jest tworzenie ankiet bez zgody Administracji.

  • 9. Notoryczne pisanie niezgodne z ortografią i zasadami języka polskiego będzie równoznaczne z usuwaniem wypowiedzi.

  • 10. Zabrania się podszywania pod członka Administracji.

  • 11. Zakaz wyciągania prywatnych spraw/sporów na forum publiczne.

  • 12.1 Niedozwolony jest również spam.

  • 12.2 Za spam uważane jest zarówno ciągłe tworzenie postów w małych odstępach czasu, jak i notoryczne rozbijanie swojej wypowiedzi na kilka komentarzy po sobą.

  • 13. Zbyt częste podbijanie postów rekrutacyjnych dyskwalifikuje dany klan z rekrutacji na grupie.

  • 14. Wyłudzanie przedmiotów jest równoznaczne z prośbą o bana.

  • 15. Zabrania się także tworzenia postów handlowych ze zdjęciami w złym układzie. (Patrz §4)

  • 16. Konsekwencje wobec łamiących Regulamin grupy będą wyciągane indywidualnie po analizie każdego przypadku.

§ 5 Tagi
  • 1.1 Każdy post musi być odpowiednio otagowany.

  • 1.2 Wszystkie tagi muszą pochodzić z poniższej listy.

  • 2. Każdy post dotyczący gry Warframe musi zawierać tag z platformą, której dotyczy temat:

  • - #PC (Komputer PC)

  • - #PS4 (Playstation 4)

  • - #XONE (Xbox One)

  • - #wszystkieplatformy (Każda z powyższych)

  • 3. Posty niezwiązane bezpośrednio z Warframe muszą zawierać tag #offtopic.

  • 4.1 W zależności od celu i tematyki posta musi on zawierać następujący tag:

  • - #pytanie (pytanie odnośnie czegoś)

  • - #problem (problemy techniczne)

  • - #rekrutacja (rekrutacja do klanów/sojuszów)

  • - #dyskusja, #integracja (nawoływanie do dyskusji na dany temat)

  • - #druzyna (szukanie graczy do gry)

  • - #drop (pytanie odnośnie lokalizacji dropu)

  • - #wts (oferta sprzedaży)

  • - #wtb (oferta kupna)

  • - #wtt (oferta wymiany coś za coś)

  • - #hotfix (informacje odnośnie hotfixa)

  • - #update (informacje odnośnie aktualizacji)

  • - #build (pytanie/poszukiwanie builda)

  • - #poradnik (poradnik odnośnie czegoś)

  • - #alarm (informacje odnośnie alarmu)

  • - #inwazja (informacje odnośnie inwazji)

  • - #sortie (informacje odnośnie zadań zaczepnych)

  • - #event (informacje/postępy odnośnie wydarzenia)

  • - #baro (informacje odnośnie oferty Baro)

  • - #bug, #bugframe (zgłoszenie/pokazanie błędu w grze)

  • - #vault (informacje odnośnie vaultu/unvaultu)

  • - #stream (ogłoszenie o streamie)

  • - #devstream (podsumowanie Devstreamu)

  • - #tennocon (informacje/zdjęcia z TennoConu)

  • 4.2 Prócz powyższego tagu post musi także zawierać tag z obiektem tematu wedle wzorów:

  • - #ash (np. poradnik do Asha)

  • - #somaprime (np. build do Somy Prime)

  • - #nowy_obcy (np. pytanie odnośnie misji Nowy Obcy)

  • - finalny wzór: #PC #build #hydroid

  • 4.3 Wyjątkiem od 4.2 są oferty sprzedaży, kupna i wymiany.

  • 5. Tagi typu #Ogłoszenia_Parafialne, #rozdają są tylko i wyłącznie do użytku Administracji.

§ 6 Handel
  • 1. W postach handlowych obowiązują tagi platformy oraz kupna, sprzedaży, bądź wymiany. (Patrz §3)

  • 2.1 Zabrania się tworzenia wielu postów handlowych w krótkim czasie.

  • 2.2 Jeżeli coś się zmieniło, bądź chciałbyś coś dodać do oferty, z edytuj post, bądź usuń stary i stwórz nowy.

  • 3.1 W przypadku, gdy post handlowy zawiera wiele przedmiotów, należy umieścić je na jednym zdjęciu.

  • 3.2 W przypadku naprawdę wielkiej ilości przedmiotów dopuszczalne jest przypięcie kilku zdjęć.

  • 4. Zakaz umieszczania kilku zdjęć w sytuacji, gdy jeden przedmiot to jedno zdjęcie.

  • 5.1 Zabrania się negowania cen podanych przez autora postu.

  • 5.2 Natomiast targowanie się jest dozwolone.

  • 6. Po wygaśnięciu oferty autor posta jest proszony o jego usunięcie lub oznaczenie Administratora/Moderatora w celu usunięcia posta.

  • 7. Handel modami Riven jest dozwolony tylko w przeznaczonym do tego poście.